Odstúpenie od zmluvy, reklamácie a vrátenie

Ak sa vám vychytávka, ktorú ste si u nás zakúpili nebude pozdávať alebo príde poškodená, využite náš reklamačný poriadok pre vrátenie produktu.

Pre všetky žiadosti o reklamácie alebo vrátenie tovaru prosím využite túto mailovú adresu:

reklamacie@viralshop.sk

Môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?

Áno, zo zákona môže spotrebiteľ tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia.

Ak sa odhodláte k tomuto kroku, budeme veľmi radi, ak nám svoj dôvod vrátenia tovaru uvediete, aby sme na základe vášho dotazu mohli naše služby a produkty neustále vylepšovať a ponúkať vám, našim zákazníkom, prvotriedne služby.

Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.

Ako tovar vrátiť?

Tovar môžete doručiť poštou na adresu:

Adam Duris – Viralshop reklamácie

Bottova 7

949 01 Nitra

Slovensko

K tovaru priložte sprievodný list, v ktorom uveďte číslo nákupného dokladu a číslo bankového účtu v tvare IBAN, na ktorý vám máme vrátiť peniaze za objednaný tovar.

Kedy dostanem peniaze späť?

Vaše peniaze sa budeme snažiť vrátiť vždy v čo najkratšom časovom termíne. Najneskôr však vrátenie peňazí prebehne do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a doručenia vráteného tovaru.

Mám tovar vrátiť aj s pôvodným obalom?

Áno, tovar sa vždy snažte vrátiť v stave, v akom ste ho preberali – úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý a v originálnom obale.

Spotrebiteľ totiž zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než bolo nutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti.

Ak obal nemáte, od zmluvy odstúpiť môžete aj naďalej, môže tým však dôjsť k zníženiu hodnoty tovaru.